Best 15 Urdu Quotes Images - Golden Words Urdu

Best 15 Urdu Quotes Images - Golden Words Urdu. best urdu quotes, urdu quotes on zindagi Inspirational Urdu, Meaningful Urdu Quote, zindagi ki achi batain,Urdu quotes images Facebook, Ashfaq Ahmed Quotes Images, pic of achi batyn 2017, urdu quotes on success, zindagi sad urdu quotes, urdu quotes on zindagi, mahekte alfaz post in image, black background urdu facebook share, quotes in urdu about life, beautyfull 2line sad thought in urdu, sad thoughts 2 line, famous Urdu quotes, Urdu quotes in Hindi, Urdu quotes with images, Urdu quotes with pictures for Facebook.

Meaningful Urdu Quote - Islamic & Religious Images & Photos - Inspiration Urdu - Inspirational Pearls of Wisdom - Golden Words Urdu.



ادھوری اور بے قاعدہ نیند سے دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، تحقیق

واشنگٹن: پانچ سال تک جاری رہنے والے ایک مطالعے کے بعد طبّی ماہرین نے دریافت کیا ہے کہ بڑی عمر کے وہ لوگ جو روزانہ 7 سے 8 گھنٹے کی نیند نہیں لیتے یا جن کے سونے کا کوئی مخصوص وقت نہیں ہوتا، انہیں دل کی مختلف بیماریوں کا خطرہ بھی دوسروں کی نسبت کہیں زیادہ ہوتا ہے۔

یہ مطالعہ جو امریکا کے ’’نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ‘‘ کے ذیلی ادارے ’’نیشنل ہارٹ، لنگ اینڈ بلڈ انسٹی ٹیوٹ‘‘ کے تحت کیا گیا، پانچ سال تک جاری رہا جبکہ اس میں 45 سے 84 سال تک کے ایسے بالغ افراد شریک تھے جنہیں مطالعہ شروع ہوتے وقت دل کی کوئی بیماری نہیں تھی۔

ابتداء میں سات روز تک ان کی کلائی پر اسمارٹ بینڈ باندھ کر ان میں سونے جاگنے کے اوقات، دورانیے اور معمولات کے بارے میں معلومات جمع کی گئیں جبکہ بعد کے پانچ سال میں بھی اس حوالے سے ان کے معمولات پر وقفے وقفے سے نظر رکھی گئی۔
اس عرصے کے دوران مطالعے کے شرکاء میں سے 111 افراد مختلف امراضِ قلب میں مبتلا ہوئے جن میں دل کا دورہ اور فالج کے علاوہ دل کی خرابی کے باعث موت تک شامل تھے۔

یہ بات بطورِ خاص مشاہدے میں آئی کہ وہ لوگ جن کی نیند سب سے زیادہ متاثر رہی، ان میں لگے بندھے معمول کے مطابق روزانہ 7 سے 8 گھنٹے تک سونے والوں کے مقابلے میں دل کی بیماریوں کا دگنا اور مضبوط امکان مشاہدے میں آیا۔

سونے جاگنے کے معمولات میں بے قاعدگی سے مراد یہ ہے کہ نہ تو سونے کا کوئی وقت مقرر ہو اور نہ ہی جاگنے کا۔ یعنی کسی دن دیر سے سو کر جلدی اٹھ گئے، کبھی دن میں سوئے رہے تو کسی روز جلدی سوئے اور گھنٹوں خوابِ خرگوش کے مزے لوٹتے رہے۔

ماضی میں کم نیند اور بے خوابی سے موٹاپے، ذیابیطس اور دل کی بیماریوں جیسے خدشات کا براہِ راست تعلق ثابت ہوچکا ہے۔ البتہ مذکورہ مطالعے کا تعلق نیند کے معمولات میں بے قاعدگی سے ہے۔

اس مطالعے کی روشنی میں یہ تجویز یقیناً مناسب رہے گی کہ اگر آپ بڑھتی عمر کے ساتھ ساتھ اپنی صحت مناسب رکھنا چاہتے ہیں تو دیگر عملی تدابیر کے ساتھ ساتھ سونے جاگنے کا وقت بھی مقرر کرلیجیے اور روزانہ 7 سے 8 گھنٹے کی نیند لیجیے۔





زبان پر انگلی لگا کر نوٹ گننا نقصان دہ ہوسکتا ہے


کرنسی نوٹ پر عوامی بیت الخلا کے دروازے کے ہینڈل سے بھی زیادہ جراثیم ہوتے ہیں، اس لیے زبان پر انگلی لگا کر گننا صحت کے لیے نقصان دہ ثابت ہوسکتا ہے۔ 

ماہرین کا کہنا ہے کہ اگرچہ نوٹ کی سطح پر موجود جراثیموں میں سے بہت کم تعداد ہی انگلیوں سے چپکتی ہے اور صحت کے لیے زیادہ مضر نہیں ہوتی لیکن جو لوگ نوٹوں کا زیادہ لین دین کرتے ہیں انہیں ہاتھوں کی صفائی کا خیال رکھنا چاہیے۔
نوٹ کئی ہاتھوں میں جاتے ہیں جس کی وجہ سے ان پر ایک خاص طرح کے بیکٹیریا موجود ہوسکتے ہیں جو معدے کی سوزش، جلد کی بیماریوں جیسے مسائل کا باعث بنتے ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ گننے کے لیے انگلی کو زبان یا کسی  نم سطح کو چھونے کے بعد جب نوٹ پر لگایا جاتا ہے تو اس سے بھی جراثیم منتقل ہوتے ہیں۔

سائنسدانوں کا یہ بھی کہنا ہے
کہ عام طور پر تانبے کے بارے میں یہ غلط  تصور پایا جاتا ہے اس پر جراثیم زندہ نہیں رہتے۔ ان کا کہنا ہے کہ یہ بعض جراثیموں کو بڑھنے سے تو روکتا ہے لیکن انہیں ختم نہیں کرتا، اس لیے دھاتی سکوں پر بھی جراثیم موجود ہوتے ہیں۔












No comments