10+ Famous Quotes Images In Urdu - Aqwal e Zareen Photos

Dec 8, 2021

10+ Famous Quotes Images In Urdu - Aqwal e Zareen Photos. famous Urdu quotes, Urdu quotes in Hindi, Urdu quotes with images, Hindi quotes, Urdu quotes with pictures for Facebook, urdu quotes on zindagi, mahekte alfaz post in image, black background urdu facebook share, quotes in urdu about life, beautyfull 2line sad thought in urdu.

بچپن میں ہمارے علا قے میں ایک مَفلوک الحال نوجواں شخص ہوا کرتا تھا، جو ہر وقت میلے کچْیلے کپڑے پہنے، اْلجھے ہوئے بال، ہوش و حواس سے بالکل عاری مگر صحت بہت اچھی تھی اْسے جو کوئی بھی کام کرنےکا کہتا وہ بغیرکسی حیل و حْجت فوراً اْس کوسرانجام دینے لگ جاتا۔ اْس کی آوازمیں بھی ایک مٹھا س تھی وہ جب بھی ہمارے گھر کے پاس والے چوک میں آتا تو لوگوں کی ایک اچھی خاصی تعداد اْسے گھیر لیتی اور اْس سے گانے کی فرمائش کرتی تو وہ ہمیشہ یہی اشعارگا کرسنْاتا ًبول مٹی دیا باویا تینوں دْکھاں نے مارمکایا ً اْس وقت تواْس کے گائے ہوئے یہ بول صرف اچھے ہی لگتے تھے کیونکہ میرا بچکانہ ذہن اِس کا مطلب سمجھنے سے یکسر قاصر تھا۔ پھرحا لات کے ہاتھوں مجبور ہو کر مجھے اپنا شہر چھوڑنا پڑ گیا اوراْس کی باقی ماندہ زندگی کے بارے میں مزید معلومات نہ جان سکنے کا آج بھی افسوس ہے،

 اب برسوں بیت جانے کے بعد بھی جب کبھی اْس کا ہیْولا میرے ذہن کی اسکرین پرنمودار ہوتا ہے تو مجھےاْس کی سرتا پا بگڑی ہوئی شخصیت کےعقب میں چْھپی دْکھوں سے معموْر کسی درد ناک داستان کا احساس ہوتا ہے۔ میں اِبھی بھی اْس کے متعلق سوچتا ہوں کہ نہ جانے وہ بیچارہ اب کس حال میں ہو گا ؟ شاید بقیدِ حیات بھی ہے کہ نہیں ؟ بہرحال اْس کے گا ئے ہوئے یہ اشعار جس کسی بھی شخصیت نے، نہ صرف خوبصورتی کے ساتھ تراشے ہیں بلکہ مَٹی سے تخلیق کئےہوئے انسانی پیکر کی دْکھوں کے درندہ صفت پنجوں میں جکڑی زندگی کو بھی بڑے اَحسن طریقے سے اْجاگر کیا ہے۔ یہ واقعی ایک تلخ حقیقت ہے کہ انسانی زندگی چاہے کتنی ہی پْرآسائش اورچاروں اطراف سے اِمارت میں گھری ہوئی ہو، دْکھوں کا ایک لاؤ لشکرخفیہ خفیہ اْس کے ہمراہ محوِسفر رہتا ہےجو کسی دْشوار موڑ پر دفعتاً نمودار ہو کرایک اچھی بھلی خوشگوار زندگی کو بڑی بے رحمی کے ساتھ جہنم بنا کے رکھ دیتا ہے، ایسے میں بڑی بڑی ہستیاں اور قد آور شخصیات بھی ٹوٹ جانے والی مالا کے دانوں کی مانند بکھر کررہ جا تی ہیں اورپھراگر خوش قسمتی سے کوئی اپنا قریبی عزیز اِن بکھرے موتیوں کو اکٹھا کرکے دوبارہ پَرو ڈالنے کا کارنامہ سرانجام دے دے تو یہ معاشرے میں حیران کن واقعات کی فہرست میں شْمار ہونے لگتا ہے، لیکن ایسا کم کم ہی ہوتا ہے۔

شفقت علی ( لاہور )

نیکی کیلئے تکلیف برداشت کرنی پڑے تو کرلو ، کیونکه تکلیف تو آخر ختم ہو ہی جاے گی لیکن نیکی ختم نہیں ہوگی



"جب خلقت کے پاس آؤ تو زبان کی نگہداشت کرو"
حضرت لقمان علیہ السلام 


بعض اوقات اللہ کا بندے کی درخواست کو قبول نہ کرنا بندے پر شفقت کی وجہ سے ہوتا ہے۔
(شیخ عبد القادر جیلانی)



اللہ پاک سے دعا کیا کریں کہ 
آپ کی ہر دعا قبول مت ہو۔صرف وہی دعا قبول کی جائے جس میں بہتری ہو


تین کام کسی کے دل میں آپ کی عزت کو بڑھاتے ہیں 

1سلام کرنا
2کسی کو جگہ دینا 
3اچھے نام سے پُکارنا




آسمان پر نظر ضرور رکھو پر یہ نہ بھولو کہ پیر زمین پر ہی رکھے جاتے ہیں
جو شخص نصیحت مان لے وہ بعض اوقات نصیحت کرنے والے سے بھی بڑا ہوتا ہے۔
سب سے بڑا گناہ وہ ہے جو کرنے والے کی نظر میں چھوٹا ہو۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.