Urdu Sad Quotes - Very Sad Urdu Quotes - صرف شکل اور جسم

Feb 22, 2020


صرف شکل اور جسم کی وجہ سے لڑکیاں خوبصورت نہیں لگتیں۔۔ وہ اس لیے بھی پیاری ہوتی ہیں کہ وہ اپنے والدین سے بہت پیار کرتی ہیں۔۔۔بنا کسی لالچ کے والدین اور بھائیوں کی خدمت کرتی ہیں۔۔انکی عزت پر آنچ نہیں آنے دیتیں۔۔وہ اس لئیے بھی پیاری ہوتی ہیں کہ وہ کالج سے گھر تک لڑکوں کا پیچھا نہیں کرتیں۔۔وہ رشتے کا انکار سن کر لڑکے کے منہ پہ تیزاب پھینک کے نہیں بھاگتیں۔۔وہ ریلیشن ٹوٹنے کے بعد لڑکے کو دھمکی نہیں دیتیں کہ تمہاری تصویریں انٹرنیٹ پہ اپلوڈ کر دوں گی۔۔وہ ریپ نہیں کرتیں۔

شادی کے بعد شوہر پہ چھوٹی چھوٹی بات پر ہاتھ نہیں اٹھاتیں۔۔ طلاق کی دھمکی نہیں دیتیں۔۔ برداشت کر جاتی ہیں۔۔ہر طرح کے ظلم سہہ کے بھی حالات سے سمجھوتا کر لیتی ہیں کہ میری طلاق کا سن کے میرے بوڑھے ماں باپ سہہ نہیں پائیں گے۔۔ صبر کرتی ہیں کہ میں اپنے بچوں کو لے کر کب تک بھائی بھابھی کے سر پر بوجھ بنوں گی۔۔۔۔۔۔اس لیے لڑکیاں بہت پیاری ہوتی ہیں۔۔ تو اس سوسائٹی کی بھی زمہ داری بنتی ہے کہ وہ اس صابر اور مظلوم ذات کا کچھ احساس کرے۔۔
انھیں ظلم اور اذیتوں کے اس گڑھے سے نکالنے میں ان کی مدد کرے نہ کہ ظالم کا ساتھ دے۔۔ یاد رکھئیے ہر ظلم کا اک دن حساب ہوگا اور وہ حساب بہت ہی کڑا ہوگا۔۔

عشق میں ہار بھی ممکن ہے مگر بدلے میں
پھول سے چہروں پہ تیزاب نا ڈالا جائے
 





1 comment

© Urdu Thoughts.