دنیا کے پانچ مہنگے ترین پھل - Five Most Expensive Fruits In The World







ایک زمانے میں ، تازہ پھل عیش و عشرت تھے۔ لیکن ، وقت گزرنے کے ساتھ ، پھل دن بدن کم ہوتے جارہے ہیں۔



اگلے پانچ پھل ہیں۔ تاہم ، ان کی اپنی ایک کلاس ہے۔ وہ دنیا میں سب سے مہنگے ہیں۔ سوائے چند کے ، سب سے زیادہ امیر ترین بھی پھل برداشت نہیں کرسکتے ہیں۔ یہاں پانچ مہنگے ترین پھل ہیں جو پوری دنیا میں پائے جاسکتے ہیں۔



 ہیلیگن اناناس کے کھوئے ہوئے باغات - 15,000$ تک
انگلینڈ کے جنوب مغربی حصے میں کارن وال نامی  ہیلیگن کے کھوئے ہوئے باغات میں انناس تیار کیئے جاتے ہیں جن کی قیمت 15،000 ڈالر تک ہے۔ مختصر یہ کہ انگریزی آب و ہوا میں انناس پروان نہیں چڑھ سکتے ، لیکن پھر بھی وہ انسانی مدد سے اچھی طرح سے ترقی کرنے کے اہل ہیں۔



یوبری کنگ میلن - $ 10,000
یوبری کنگ ایک خاص قسم کی کینٹالائپ ہے جو ہوکائڈو کے شہر یوبری میں اگائی جاتی ہے ، جو جاپان کے قریبی جزیروں کے شمال میں واقع ہے۔ یوبری کنگ کی ایک عمدہ مثال نہ صرف ہموار سطح کی ہے بلکہ بالکل گول بھی ہے۔ اس حقیقت کے ساتھ مل کر کہ گھوسٹ فیسٹیول کے دوران یہ پھل جوڑے میں تحفے کے ل bought خریدے جاتے ہیں ، اس میں کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ ان میں سے ایک جوڑا ایک بار 1.6 ملین ین میں فروخت ہوا ، جو امریکی ڈالر میں 10،000 ڈالر سے زیادہ ہوگا۔



ڈینسوک تربوز - $6,000
ڈینسوک تربوز ایک ایسا مہنگا ترین پھل ہے جو جاپان میں پایا جاسکتا ہے۔ اس معاملے میں ، ان میں سے 10،000 سے زیادہ سالانہ بنیادوں پر پیدا نہیں ہوتے ہیں۔ ایک ڈینسوک تربوز زیادہ سے زیادہ ،000 6،000 میں جانا جاتا ہے ، جو ایک ہی پھل کے لئے کم سے کم کہنا کافی ہے



روبی رومن انگور۔ $1400
ان کے نام کے باوجود ، روبی رومن انگور جاپان میں اگائے جاتے ہیں۔ ہر انگور ایک پنگ پونگ گیند کی جسامت میں آتا ہے ، اس کا مطلب ہے کہ وہ پہلے ہی دوسرے انگوروں کے علاوہ الگ ہوجاتے ہیں۔ ان کی شاندار سرخ ظاہری شکل کے ساتھ مل کر ، اس کا مطلب یہ ہے کہ ان انگور کا ایک جتھا $ 4،000 میں فروخت ہوسکتا ہے۔



اسکوائر تربوز۔. $800
جاپان مربع خانوں میں مربع تربوز اگاتا ہے ، جو دوسری صورت میں زیادہ تر کم ہوتا ہے جیسے دیگر تربوز کی طرح ہوتے ہیں۔ پھر بھی ، ان کی مربع شکل انہیں دلچسپی کا موضوع بناتی ہے ، یہی وجہ ہے کہ لوگ $ 800 کی رقم ادا کرنے پر راضی ہیں تاکہ ان کے کھانے کے دسترخوان پر گفتگو کے عنوان سے ان کے پاس کچھ کام آئے۔۔

No comments