What? A Man Marries A Wooden Statue in India



بھارت میں ایک شخص کی لکڑی کے مجسمے سے شادی

بدھ کے روز اتر پردیش میں ہونے والی ایک عجیب و غریب شادی میں ایک شخص نے وسیع رسم کے ساتھ لکڑی کے ایک مقتول سے شادی کی تھی۔

یہ نہ صرف شادی عجیب و غریب تھی بلکہ اس کی وجہ بھی بڑی عجیب تھی۔ اس کے 90 سالہ والد کی اپنے بیٹے کے لئے اس طرح کے میچ کا اہتمام کرنے کی وجہ چونکانے والی تھی۔ “میرے نو بیٹے ہیں ، ان میں سے آٹھ شادی شدہ ہیں۔ سب سے کم عمر شخص کی کوئی جائیداد نہیں ہے اور وہ کافی ذہین نہیں ہے ، لہذا میں نے اس کی شادی ایک مقتول سے کرادی۔

اطلاعات کے مطابق رشتہ داروں کے مطابق یہ بوڑھے کی آخری خواہش تھی۔

لکڑی کی دلہن کو سرخ ریشمی اور پھولوں سے سجایا جاتا تھا اور ہر ہندوستانی شادی کی رسم ادا کی جاتی تھی۔ ایک پجاری بھی شادی کو پختہ کرنے کے لئے موجود تھا۔ اطلاعات کے مطابق شیو موہن اصرار کر رہے تھے کہ ان کے مرنے سے پہلے ان کے تمام بیٹوں کی شادی کرنی ہوگی۔

ہندوستان میں یہ پہلا موقع نہیں ہے جب عجیب و غریب رسم کی پیروی کی گئی ہو۔ اس سے قبل ، آندھرا پردیش میں انسانی قربانی کی رسم کے دوران ایک پانچ سالہ لڑکے کا بے دردی سے سر قلم کردیا گیا تھا۔ نیز ، بدقسمتی سے ، پاکستان میں ، شادیوں کے موقع پر کئی شرمناک رسمیں رونما ہوتی ہیں۔ ہمیں واقعی اپنے لوگوں کو تعلیم دینے کی ضرورت ہے اگر ہم چاہتے ہیں کہ ہماری آنے والی نسلیں سکون سے رہیں۔

No comments