وہ چیزیں جو آپ کی آنکھوں کا رنگ آپ کے بارے میں کہہ سکتی ہیں - Things Your Eye Color Can Say About You

Oct 29, 2020

While it doesn't look like your eye color will have a big impact on your life (and honestly, it doesn't), some scientific attempts to associate eye color with personality traits have been moderately successful. Have been It's hard to get amazing results when it turns out that four out of five people have brown eyes, but science has never stopped before.

اگرچہ ایسا نہیں لگتا ہے کہ آپ کی آنکھوں کا رنگ آپ کی زندگی پر بہت بڑا اثر ڈالے گا (اور ایمانداری کے ساتھ ، ایسا نہیں ہوتا) ، آنکھوں کے رنگ کو شخصیت کی خصوصیات سے جوڑنے کی کسی حد تک سائنسی کوششیں معتدل حد تک کامیاب رہی ہیں۔ جب حیرت انگیز حیرت انگیز نتائج حاصل کرنا مشکل ہے جب یہ پتہ چلتا ہے کہ پانچ میں سے چار افراد کی آنکھیں بھوری ہوتی ہیں ، لیکن اس سے پہلے سائنس کبھی نہیں روکی تھی۔

اس کے باوجود نمک کے دانے ، کچھ ایسی چیزوں پر ایک نظر ڈالیں جو آپ کی آنکھوں کا رنگ آپ کو اپنے بارے میں بتاسکیں گے۔ یا دوسروں کے بارے میں۔

امانتدار

بھوری آنکھوں والے لوگ  زیادہ قابل اعتماد ، ذہین اور مہربان پائے گئے۔ لہذا یا تو زیادہ تر لوگ واقعی دوست ہیں ، یا لوگ یہ فیصلہ کرنے میں ہی بری ہیں کہ کوئی کتنا قابل اعتماد ہے۔

تخلیقی

ایسا لگتا ہے کہ تخلیقی صلاحیت زیادہ تر سبز آنکھوں سے جڑی ہوئی ہے۔ مت بھولنا ، اس کا زیادہ تر مطلب یہ ہے کہ لوگ سبز آنکھوں والے لوگوں کو تخلیقی سمجھتے ہیں ، اس کا اصل معنی یہ نہیں ہے کہ سبز آنکھوں والے لوگ اپنے وقت کی تخلیقی صلاحیتیں ہیں۔

دباؤ

ایسا لگتا ہے کہ ہیزل آنکھوں والے لوگ دباؤ میں اچھے کام کر رہے ہیں۔ وہ عام طور پر کافی جذباتی لوگ بھی ہوتے ہیں ، خاص کر جب ان کے کام کی بات آتی ہے۔

ذہنی استحکام

اب ایک عنصر جس کی ہم حقیقت میں تعدادوں میں پیمائش کرسکتے ہیں: بھوری آنکھوں والے آنکھوں والے مردوں میں زیادہ نفسیاتی امراض پائے جاتے ہیں۔ کیوں یا کیسے نہیں اس کا کوئی سراغ نہیں ہے ، لیکن نمبر وہی ہیں جو وہ ہیں۔ تو ، خواتین ، یاد رکھیں ہلکے بھوری آنکھوں والے پر بھروسہ نہ کریں!

مٹھاس

نیلی آنکھوں والے لوگوں کو عام طور پر میٹھا اور پرکشش سمجھا جاتا ہے۔ افسوس کی بات ہے ، وہ اب تک آنکھوں کا رنگ ہے جسے ہم کم سے زیادہ ذہین سمجھتے ہیں۔

نئی چیزوں کی کوشش کر رہا ہے

جب نئی چیزوں کو آزمانے کی بات آتی ہے تو ، نیلی آنکھوں والے لوگوں نے بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ وہ عام طور پر زیادہ پر اعتماد اور اظہار پسند ہوتے ہیں ، مطلب ہے کہ وہ دوسرے لوگوں کے مقابلے میں زیادہ تجربہ سے نئے تجربات تلاش کریں گے۔

امید

جب مستقبل میں مثبت طور پر دیکھنے کی بات آتی ہے تو ، سبز آنکھوں والے لوگ بہترین اسکور کرتے ہیں۔ وہ جھنڈ کے امید گار ہیں اور عام طور پر ایسا محسوس کرتے ہیں کہ آخر میں سب کچھ ٹھیک ہوجائے گا۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ وہ آنکھوں کے رنگوں والے لوگوں کے مقابلے میں زیادہ کثرت سے زندگی کے اہداف طے کریں گے۔

درد رواداری

عجیب بات یہ ہے کہ ، درد کی رواداری کو دیکھتے وقت آنکھوں کے مختلف رنگ مختلف چیزیں بھی دکھاتے ہیں۔ ولادت کے دوران اور اس کے بعد خواتین کا مشاہدہ کرکے تجربہ کیا گیا ، یہ پتہ چلتا ہے کہ ہلکی رنگ کی آنکھیں رکھنے والی خواتین گہری رنگ آنکھوں والی خواتین سے زیادہ درد برداشت کرتی ہیں۔ صرف اتنا ہی نہیں ، بلکہ پیدائش کے بعد وہ عام طور پر زیادہ خوش  رہتے  تھے۔


سیاہ آنکھیں

سیاہ آنکھیں ایسے لوگ جن کی آنکھیں سیاہ ہوں وہ کافی پر اسرار اور اپنے راز چھپا کر رکھنے والے ہوتے ہیں ۔اسی خاصیت کی وجہ سے ان پر اعتبار کیا جا سکتاہے اور آپ اپنے دل کی بات ان کے ساتھ کر سکتے ہیں ۔سیاہ آنکھوں والے لوگ بہت زیادہ ذمہ دار ،مخلص ،محنتی اور پر امید رہتے ہیں۔اگر کالی آنکھوں کے بارے میں تفصیلی بات کی جائے تو کا لے رنگ کی آنکھوں کے بارے میں ایک حیران کن حقیقت یہ ہے کہ دنیا میں حقیقی معنوں میں کالی آنکھیں انتہائی نایاب ہیں اور جنہیں ہمیں کالی سمجھ رہے ہوتے ہیں۔

1 comment

© Urdu Thoughts.