چھوٹی چھوٹی باتیں جو آپ کے بارے میں بہت کچھ کہتی ہیں -4

Nov 3, 2020

4 Small Things Says A lot About You.

Ever been asked to say something about yourself? You may have said that you are a good communicator, attention to detail, or team player. Point of Existence, we all define ourselves in a certain way. Surprisingly, this is not what you say is an accurate representation of you, but you reveal yourself. That is how people judge you. They respond to the picture of your project. As such, it is important to focus on your actions rather than what you say.


کبھی اپنے بارے میں کچھ باتیں کرنے کو کہا گیا ہے؟ شاید آپ نے کہا تھا کہ آپ ایک اچھے مواصلات کرنے والے ، تفصیلات پر توجہ دینے والے ، یا ٹیم کے کھلاڑی ہیں۔ نقطہ وجود ، ہم سب اپنے آپ کو ایک مخصوص انداز میں بیان کرتے ہیں۔

یہاں حیرت انگیز بات ہے ، یہ وہ نہیں ہے جو آپ کہتے ہیں وہ آپ کی نمائندگی کرنے کی ایک درست نمائندگی ہے ، بلکہ آپ خود کو ظاہر کرتے ہیں۔ اسی طرح لوگ آپ کا انصاف کرتے ہیں۔ وہ آپ کے منصوبے کی تصویر کا جواب دیتے ہیں۔ اس طرح ، آپ کے کہنے کی بجائے اپنے کاموں پر توجہ مرکوز کرنا اہم ہے۔


اگر آپ اپنے آپ کو ایک مستند طریقے سے دنیا کے سامنے بیچنا چاہتے ہیں تو ان چار واقعی چھوٹی چھوٹی چیزوں پر توجہ دیں کیونکہ وہ آپ کے بارے میں بہت کچھ کہتے ہیں۔ اس طرح ، آپ کو دیرپا تاثر دینے اور لوگوں سے احترام کا حکم دینے کی ضمانت ہے۔

1. آپ کس طرح وقت رکھتے ہیں.

میں اس پر خوفناک ہوا کرتا تھا۔ میں اپنے دوست یا ملاقات کے لئے ملنے کے لئے پہنچنے والے وقت کی مقدار کو ہمیشہ کم کرتا تھا۔ میں بغیر سر کے چکن کی طرح جلدی کرتا ہوں صرف اپنے ماتھے پر پسینے کے موتیوں کے ساتھ شرمندہ تعبیر ہوتا ہوں۔

وقت کی اہمیت سیکھنے میں کچھ وقت لگا۔ آخر کار ، میں اس سے بہتر ہوگیا۔ ان لوگوں کے بارے میں بہت کچھ کہنا ہے جو وقت نہیں رکھتے ہیں۔ یہ چیخ چیخ کر ناکارہ ہونا ، عدم اعتماد اور بد نظمی ہے۔ جو شخص ہمیشہ دیر سے رہتا ہے وہ اپنی ذمہ داریوں اور اپنی پوری زندگی کو نبھانے کے لئے بہت اچھا کام نہیں کرتا ہے۔


وقت رکھنے میں ناکامی خوفناک ہے ، لیکن جب اس میں دوسرے لوگ شامل ہوں تو زیادہ خراب ہے۔ آپ دیکھتے ہیں ، جب آپ ملاقاتوں میں مستقل دیر کرتے ہیں ، تو یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ دوسروں کا احترام نہیں کرتے ہیں۔ کیونکہ آپ نے اپنی ضروریات ان کے سامنے رکھی ہیں ، ان کا وقت چوری کریں اور ان کے تجربے کو پریشان کردیں۔

وقت گزرنے کے ساتھ ، یہ آپ کے رشتوں کو دباؤ ڈال سکتا ہے کیونکہ وہ آپ پر انحصار نہیں کرسکتے ہیں کہ آپ اپنا کلام رکھیں۔ وہ آپ کو سنجیدگی سے لینا چھوڑ دیں۔ دوسری طرف ، جب آپ کسی سے ملنے پر راضی ہوجاتے ہیں ، اور آپ وقت پر موجود ہوں گے - کچھ منٹ پہلے ہی بونس پوائنٹس کے قابل ہے - وہ شخص آپ کا احترام کرے گا۔

یہ ایک چھوٹی سی حرکت کی طرح لگتا ہے ، لیکن یہ خود اعتمادی ، نظم و ضبط اور سالمیت کا اشارہ ہے۔ جب آپ سخت ہیں ، حالانکہ؟ افسوس کی بات یہ ہے کہ کوئی بھی آپ کے گرد لٹکنا نہیں چاہتا ہے کیوں کہ آپ پر اعتماد نہیں کیا جاسکتا ہے کہ آپ اپنی بات پر عمل کریں۔ دیر سے ہونا بنیادی طور پر ایک وعدے کو توڑنا ہے۔

اگر آپ وقت رکھنا چاہتے ہیں اور ہر وقت رش کرنے سے آنے والے مغلوب سے بچنا چاہتے ہیں تو ، کسی میٹنگ میں پہنچنے کے لئے درکار وقت کی قدر کریں۔ مثال کے طور پر ، 15 منٹ پہلے گھر چھوڑ دیں۔


2. آپ گفتگو میں کس طرح مشغول ہوتے ہیں۔

گفتگو انسان کے باہمی تعامل کا سب سے بنیادی طریقہ ہے۔ جو ہمارے بارے میں جلدیں بیان کرتا ہے۔ یہاں کیوں ہے؛ جب آپ کسی سے بات کرتے ہیں تو ، وہ آپ کی آواز اور گفتگو کے مندرجات کو اٹھا لیتے ہیں۔ اور جو کچھ بھی وہ اٹھا لیتے ہیں اس سے انہیں پتہ چل جاتا ہے کہ آپ واقعی کون ہیں۔

لیکن گفتگو کا ایک اہم عنصر ہم عام طور پر نظرانداز کرتے ہیں - سوالات پوچھتے ہیں۔ سوالات پوچھنا آپ کے چرچے کے معیار اور مصروفیت کو بڑی حد تک بہتر بنا سکتا ہے۔ امریکی نفسیاتی ایسوسی ایشن کے مطابق؛

"جو لوگ زیادہ سوالات پوچھتے ہیں ، خاص طور پر فالو اپ سوالات ، ان کی گفتگو کے ساتھیوں نے ان کو زیادہ پسند کیا۔ جب لوگوں کو مزید سوالات پوچھنے کی ہدایت کی جاتی ہے تو ، وہ جواب دہی میں اعلی سمجھے جاتے ہیں ، یہ ایک باہمی تعمیر ہے جو سننے ، سمجھنے ، توثیق کرنے اور نگہداشت پر قبضہ کرتا ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ آپ کو مزید سوالات کرنے چاہ.۔ اکثر آپ کو لگتا ہے کہ آپ جارحانہ ہوں گے لیکن حقیقت میں ، اگر آپ چاہتے ہیں کہ دوسرا شخص آرام سے ہو اور مزید کھل جائے تو مزید سوالات پوچھیں۔

میں نے اپنی پچھلی ملازمت میں یہ سچ پایا۔ میں نے اپنے مسافروں سے جتنے مزید سوالات پوچھے ، اتنی ہی زیادہ معلومات انھوں نے بتائیں۔ یہ عام بات ہے۔ لوگوں کو اپنے بارے میں بات کرنا پسند ہے۔ بس یہ ہے کہ ہم کس طرح تار تار ہوئے ہیں۔

نیز ، اگلی بار جب آپ گفتگو کریں گے تو اپنے آپ سے پوچھیں ، "میں کیسا سن رہا ہوں؟" اپنے ذہن میں جواب تیار کرتے وقت سننے کے بجائے ، دوسرے شخص کے منہ سے نکلے ہوئے الفاظ پر توجہ دیں۔

حقیقی بنیں ، انہیں اپنی پوری توجہ دو۔ اپنا فون چھوڑ دو ، طنز نہ کرو اور مشغول نہ ہوں۔


3. آپ کس طرح کپڑے.

"آپ جو پہنا کرتے ہیں وہ یہ ہے کہ آپ اپنے آپ کو دنیا کے سامنے کس طرح پیش کرتے ہیں ، خاص طور پر آج جب انسانی روابط بہت تیز ہیں۔ فیشن فوری زبان ہے۔ - میوکیہ پرڈا

فیشن انڈسٹری کی ایک وجہ تقریبا 1.5 ٹریلین ڈالر ہے۔ چلو اس کا سامنا؛ انسان بصری ہیں۔ آپ کو لگتا ہے کہ ڈیزائنر تنظیموں ، میک اوور شوز ، اور آن لائن شاپنگ کے آس پاس موجود ہائپ کبھی بھی چھلکنا نہیں لگتا ہے۔ کچھ یہ استدلال کرسکتے ہیں کہ یہ بیکار ہے لیکن اچھی طرح سے ڈریسنگ آپ کے معاشرتی موقف کو نمایاں طور پر متاثر کرسکتی ہے۔

اس کا واضح ثبوت برطانیہ اور ترکی میں ایک ٹیم کے ذریعہ کئے گئے مطالعے سے ملتا ہے۔ تکمیل کے بعد ، دو چیزیں عیاں ہو گئیں: ا) آپ کے کپڑے آپ کے تاثرات پیدا کرتے ہیں ، اور ب) آپ کے کپڑے آپ کے بارے میں کیا جانتے ہیں یہاں تک کہ لوگ آپ کے بارے میں کیا سوچتے ہیں اس میں بڑے پیمانے پر فرق پڑ سکتا ہے۔

اگرچہ یہ مطالعہ مردوں کے لباس پر کیا گیا تھا ، لیکن یہ تمام صنفوں سے وابستہ ہے۔ لہذا اگر آپ لوگوں پر دیرپا تاثر قائم کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو فیشن ، سمارٹ اور سجیلا لباس پہننے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ کہاں سے شروع کرنا ہے تو ، تازہ ترین فیشن کے رجحانات کے لئے آن لائن تلاش کریں۔

بے لباس ڈریسنگ کا دوسرا فائدہ یہ ہے کہ یہ آپ کے کردار کو اچھی طرح سے بولتا ہے۔ اس تصویر کے ذریعہ جو آپ پیش کرتے ہیں ، آپ کی شخصیت چمکتی ہے اور لوگوں کو آپ کی طرف راغب کرتی ہے ، جو اس کے نتیجے میں خود اعتمادی کی ایک چنگاری بھڑکاتی ہے اور آپ کو ناقابل یقین اعتماد دیتی ہے۔۔

"خود سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھائیں… .کیونکہ آپ سب کچھ ہے۔"

- رالف والڈو ایمرسن

اگر ایلیمنٹری اسکول کے آپ کے ہم جماعت آج آپ سے ملتے ہیں تو ، وہ کیا کہیں گے؟ کیا آپ کی موجودہ نفس انہیں حیران کردے گی؟ یا آپ بالکل وہی ہوجائیں گے جیسے وہ آپ کو جانتے ہوں؟ سچ تو یہ ہے کہ اسکول ہمیں بہتر تر بنانے ، اعلی مقصد اور ہم سے زیادہ کا مطالبہ کرنے پر مجبور کرتا ہے۔

لیکن جب ہم اس لہر پر سوار ہوجاتے ہیں تو ، زیادہ تر لوگ اپنے اوزار رکھ دیتے ہیں اور اسے ایک دن کہتے ہیں۔ وہ خود کو ترقی یافتہ ، بڑھنے اور اعلی اور بہتر زندگی کل. چیلنج کرنا چھوڑ دیتے ہیں۔

حال ہی میں ، میں نے پڑھنے کے لئے معمول سے کم از کم ایک گھنٹہ پہلے جاگنا شروع کیا ہے۔ میں نے جو کچھ پایا وہ ایک پڑھنے کے سیشن کا اختتام ہے ، یہاں تک کہ صرف ایک گھنٹہ کے بعد ، میرا ذہن خیالات کے سیلاب ، میرے نقطہ نظر کی تبدیلی سے متاثر ہو جاتا ہے ، اور میرے عقائد کو یا تو چیلنج یا تقویت ملی ہے۔

اگرچہ طاقت ور ، پڑھنے میں خود کی بہتری کی صرف ایک چھوٹی سی سلور ہے۔ اس میں اور بھی بہت کچھ ہے ، جیسے صحتمند جسم کی طرف کام کرنا ، نوکریوں میں تبدیلی ، نیا شوق پیدا کرنا ، یا نئی مہارت سیکھنا۔

اپنے آپ کو بہتر بنانے کے پیچھے بنیادی پیغام یہ کہتا ہے کہ آپ اپنے آپ کو بہت زیادہ قدر میں رکھتے ہیں ، آپ خود سے زیادہ توقع کرتے ہیں ، اور اپنی زندگی سے پرجوش ہیں۔ یہ کتنا خوفناک ہے؟ یہی وجہ ہے کہ آپ کو کبھی بھی اپنی اصلاح کرنا نہیں چھوڑنا چاہئے۔

جب آپ بہترین ورژن بننے کے لئے اپنی پوری کوشش کر رہے ہیں تو ، آپ زندگی کی فراوانی کے لئے باسکیٹنگ کر رہے ہو۔ اگر آپ جوان ہیں تو ، اس کا مطلب ہے کہ آپ کوئی ایسا مستقبل تخلیق کر رہے ہیں جس پر آنے والی دہائیوں میں آپ کو فخر ہوگا۔ اگر آپ بوڑھے ہو گئے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آج آپ اچھے معیار کی زندگی سے لطف اٹھائیں گے۔

ان چھوٹی چھوٹی چیزوں کو تبدیل کرنے میں وقت درکار ہوتا ہے کیونکہ چھوٹی عمر ہی سے آپ میں عادتیں ختم ہوجاتی ہیں۔ آپ سب کو ضرورت ہے کہ چھوٹی تبدیلیاں کریں ، اور وقت گزرنے کے ساتھ ، مرکب اثر آپ کو بدل دے گا۔

لیکن اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ اس میں کتنا وقت لگتا ہے ، اس کے قابل ہے۔ جب آپ دوسروں کے سامنے پیش کردہ اس تصویر کے بارے میں جان بوجھتے ہیں تو ، یہ آپ کی اپنی زندگی پر نمایاں اثر ڈال سکتا ہے۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.