تاریخ کا سب سے ذہین مجرم کون ہے؟ کیوں؟

Dec 4, 2020

Pablo Escobar was forced to drop out of college because his family could not afford his schooling. Leaving life Leaving college was the first step towards crime. He and his brother could steal headstones from cemeteries and take sand from names so they could sell them new cemeteries. They committed more petty crimes to make less money. He started working for a smuggler after dropping out of school and made his first million dollars at the age of 22. In 1975, Escobar plotted to assassinate Fabio Restrepo, Madeleine's most powerful drug lord. Escobar was first arrested shortly afterwards, although he ended the situation after arranging for the killing of all the arresting officers. People immediately became frightened of Eskbar.


پابلو ایسکوبار کو کالج چھوڑنے پر مجبور کردیا گیا تھا کیونکہ اس کا کنبہ ان کی اسکول کی تعلیم کی ادائیگی نہیں کرسکتا تھا۔ زندگی چھوڑنا جرم کی طرف کالج چھوڑنا پہلا قدم تھا۔ وہ اور اس کا بھائی قبرستانوں سے سر کے پتھر چوری کرسکتے تھے اور ناموں سے ریت لے سکتے تھے تاکہ وہ انھیں نئی ​​قبرستان فروخت کرسکیں۔ انہوں نے تھوڑا سا پیسہ پیدا کرنے کے لئے مزید چھوٹے چھوٹے جرائم کا ارتکاب کیا۔ اس نے اسکول سے باہر گرنے کے بعد ایک اسمگلر کے لئے کام کرنا شروع کیا تھا اور 22 سال کی عمر میں اس نے اپنے پہلے ملین ڈالر بنائے تھے۔ 1975 میں ، اسکوبار نے میڈیلن کے سب سے طاقتور منشیات کے مالک ، فیبیو ریستریپو کے قتل کا بندوبست کیا تھا۔ اسکوبار کو پہلی بار حراست میں لیا گیا تھا اس کے فورا بعد ہی ، حالانکہ اس نے تمام گرفتاری افسروں کے قتل کا بندوبست کرنے کے بعد اس صورتحال کو ختم کردیا۔ لوگ فوری طور پر ایسکبار سے خوفزدہ ہوگئے۔


کانگریس میں ، ایسکوبار اپنی پلاٹا اے پلاومو حکمت عملی کے لئے مشہور ہوا ، جس کا مطلب ہے "چاندی (رقم) یا سیسہ (گولی)"۔ وہ ساتھی سیاستدانوں کو اپنے حق میں اثر انداز ہونے کی پالیسی وصول کرنے کے لئے رشوت دینے کی کوشش کرے گا ، اور اس صورت میں ، رشوت (پلاٹا یا چاندی) سے انکار کردیا گیا تھا ، وہ ان کی مزاحمت کی موت (پلومو یا براہ راست) کو حکم دے گا۔ کولمبیا کے وزیر انصاف کی طرح کولمبیا کے قومی پولیس انسداد منشیات یونٹ کے دل کے ساتھ کولمبیا کا سب سے مشہور شخص اسکوبار کے قاتلانہ سازشوں کا شکار ہوگیا۔ اسکوبار نے اپنی زندگی میں ایک اندازے کے مطابق 600 پولیس افسران کی روانگی کا حکم دیا۔


1991 میں ، اسکوبار نے متعدد منشیات کے الزامات کا سامنا کیا ، لہذا اس کے وکیلوں نے ایک بے مثال سمجھوتہ کرلیا۔ اسکوبار اپنی ہی جیل کو جمع کرتا ، اور اپنے دفاع کا انتخاب کرتا۔ ظاہر ہے ، یہ جیل بنیادی طور پر ایک حویلی تھی ، جس میں جاکوزی کے ساتھ ساتھ دیگر شاہانہ اضافے بھی تھے ، اور محافظوں نے اسے جیل سے باہر کمپنی کو قتل کرنے دیا۔ یہ 1992 تک جاری رہا جب لوگوں کو معلوم ہوا کہ اسکوبار نے اپنی جیل میں ہی لوگوں کو قتل اور تشدد کا نشانہ بنایا۔ کولمبیا کی حکومت نے اسکوبار کو جیل میں ڈالنے کا انتخاب کیا ، لیکن اسوقار سے سلوک کرنے سے پہلے ہی وہ غائب ہو گیا۔


دو تنظیمیں اسکوبار کو حاصل کرنے کے لئے تلاش کر رہی تھیں ، جو امریکہ کی تربیت یافتہ کولمبیائی ٹاسک فورس ، جس میں ایک اور لاس پیپز ، نامی ایک کولمبیا کی ٹاسک فورس ہے ، جس کا نام ایک حریف کولمبیا کا منشیات کارٹیل تھا ، اسکوبار کے شکار افراد کے لواحقین اور مردوں پر مشتمل تھا۔ 2 دسمبر 1993 کو ، پولیس فورسوں نے اسکوبار کو میڈیلن میں ایک متوسط ​​طبقے کے گھر میں چھپا ہوا دریافت کیا اور اسے چھت پر گولی مار کر ہلاک کردیا۔ اسکوبار کو قطع نظر اس کے قطع نظر کہ اس کو کس زمرے میں ملا۔


اگست 2015 میں ، نیٹ فلکس نے نارکوس شائع کیا ، جو ایک امریکی جرائم ڈرامہ تھا جس میں پابلو اسکوبار کے منشیات کے بادشاہ میں اضافہ دکھایا گیا تھا۔ ایک اور سال ستمبر 2016 میں ثابت ہوا ، اور نیٹ فلکس نے اسے چار اور تین مدت کے لئے زندہ کردیا۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.