الاسکن ووڈ مینڈک برف کے مینڈک کے سائز کا بلاک بن جاتا ہے۔

Sep 18, 2021

During the cold winter, the Alaskan wood frog becomes a frog-shaped block of ice. It stops breathing, because its heart stops beating, but when spring comes, the frog melts and returns to its normal course. Every September, Alaskan wood frogs do a very strange thing: they go to the gym.

سرد موسم سرما کے دوران ، الاسکن ووڈ مینڈک برف کے مینڈک کے سائز کا بلاک بن جاتا ہے۔


یہ سانس روک لیتا ہے ، کیونکہ اس کا دل دھڑکنا بند کر دیتا ہے لیکن جب بہار آتی ہے تو مینڈک پگھل جاتا ہے اور اپنے خوشگوار راستے پر معمول پر آ جاتا ہے۔


ہر ستمبر ، الاسکا کے لکڑی کے مینڈک ایک بہت ہی عجیب کام کرتے ہیں: وہ جم جاتے ہیں۔


وہ مکمل طور پر ٹھوس نہیں کرتے ، لیکن وہ زیادہ تر ٹھوس کو منجمد کرتے ہیں۔ ان کے جسم کا دو تہائی پانی برف میں بدل جاتا ہے۔ اگر آپ نے انہیں اٹھایا تو وہ حرکت نہیں کریں گے۔ اگر آپ نے ان کی ایک ٹانگ جھکائی تو وہ ٹوٹ جائے گی۔


ان منجمد مینڈکوں کے اندر دیگر عجیب و غریب جسمانی چیزیں چل رہی ہیں۔ ان کے دل دھڑکنا بند ہو جاتے ہیں ، ان کا خون اب نہیں بہتا اور ان کے گلوکوز کی سطح آسمان کو چھو رہی ہے۔


میڑک کا مطالعہ کرنے والے فیئر بینکس ، الاسکا یونیورسٹی کے گریجویٹ طالب علم ڈان لارسن نے کہا ، "جسمانی سطح پر وہ بنیادی طور پر مر چکے ہیں۔" "انفرادی خلیات اب بھی کام کر رہے ہیں ، لیکن ان کے پاس ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کرنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے۔"


سب سے پاگل چیز یہ ہو سکتی ہے کہ اس منجمد حالت میں ، وہ درجہ حرارت کو صفر ڈگری فارن ہائیٹ تک سات ماہ تک برداشت کر سکتے ہیں ، اور پھر ، جب موسم بہار آتا ہے تو پگھل کر باہر نکل جاتے ہیں۔


ماہرین حیاتیات کئی دہائیوں سے جانتے ہیں کہ کچھ مینڈک سردیوں میں جم جاتے ہیں اور موسم بہار میں پگھل جاتے ہیں ، لیکن تجرباتی حیاتیات کے جرنل میں شائع ہونے والے ایک مقالے میں بتایا گیا ہے کہ وہ پہلے سوچے جانے کے مقابلے میں ٹھنڈا درجہ حرارت زیادہ دیر تک برداشت کر سکتے ہیں۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.