کنفیڈریٹ جنرل کے مجسمے کی بنیاد سے 130 سال پرانا ٹائم کیپسول ملا

Jan 22, 2022

WASHINGTON: Workers destroying the platform of a sculpture of a Confederate general found a copper box accepted to have been covered 130 years prior, the second obvious time case uncovered at the site. "They tracked down it!" tweeted Virginia Governor Ralph Northam alongside photos of the crate. "This is probable the time case everybody was searching for." As indicated by an 1887 paper article, a period container concealed in the foundation of the sculpture of General Robert E. Lee, who told the Army of Northern Virginia during the Civil War, contained relics like buttons and projectiles, Confederate money, maps, an uncommon image of killed president Abraham Lincoln in his final resting place and different things.

ایک کنفیڈریٹ جنرل کے مجسمے کے پیڈسٹل کو ختم کرنے والے کارکنوں نے ایک تانبے کا باکس دریافت کیا جس کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ 130 سال پہلے دفن کیا گیا تھا، دوسرا بظاہر ٹائم کیپسول اس جگہ سے نکالا گیا تھا۔

"انہوں نے یہ پایا!" ورجینیا کے گورنر رالف نارتھم نے باکس کی تصاویر کے ساتھ ٹویٹ کیا۔ "یہ ممکنہ طور پر ٹائم کیپسول ہے جس کی ہر کوئی تلاش کر رہا تھا۔"

1887 کے ایک اخباری مضمون کے مطابق، خانہ جنگی کے دوران شمالی ورجینیا کی فوج کی کمان کرنے والے جنرل رابرٹ ای لی کے مجسمے کے اڈے میں چھپے ہوئے ٹائم کیپسول میں بٹن اور گولیاں، کنفیڈریٹ کرنسی، نقشہ جات جیسے آثار موجود تھے۔ مقتول صدر ابراہم لنکن کی نایاب تصویر ان کے تابوت اور دیگر اشیاء میں۔

یہ باکس منگل کو دوپہر 1:00 بجے (1800 GMT) پر کھولا جائے گا، نارتھم نے بعد میں ایک ٹویٹ میں کہا کہ اس کا ایکسرے کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا، "ماہرین کا خیال ہے کہ یہاں خانہ جنگی کے سکے، کتابیں، بٹن اور یہاں تک کہ گولہ بارود بھی ہو سکتا ہے۔"

مجسمے کی بنیاد سے جوتوں کے سائز کے ایک مختلف کنٹینر کو کنزرویٹرز نے پچھلے ہفتے کھولا تھا لیکن واضح طور پر یہ ٹائم کیپسول نہیں تھا جس کا ذکر 1887 کے اخبار کے ٹکڑے میں کیا گیا تھا۔

اس میں پانی سے بھری ہوئی تین کتابیں، گیلے کپڑے کے لفافے میں ایک تصویر اور ایک سکہ تھا۔

ایسا لگتا ہے کہ یہ اشیاء مجسمہ کو کھڑا کرنے والے کچھ کارکنوں کے ذریعہ نسل کے لئے چھوڑے گئے یادگار ہیں۔

پیر کو ملنے والے ٹائم کیپسول کا سائز تقریباً دوگنا ہے۔

ورجینیا کے شہر رچمنڈ میں لی کا مجسمہ جو کہ 1861-65 کے خونریز تنازعے کے دوران جنوب کا دارالحکومت تھا، ستمبر میں گرا دیا گیا تھا، حالیہ مہینوں میں غلامی کی حامی کنفیڈریسی کی متعدد یادگاروں میں سے ایک کو ہٹا دیا گیا تھا۔

یہ مجسمہ پچھلے سال مینیسوٹا میں ایک سفید فام پولیس افسر کے ہاتھوں قتل ہونے والے سیاہ فام شخص جارج فلائیڈ کی موت کے بعد نسلی انصاف کے لیے ہونے والے مظاہروں کا مرکز بنا۔

خانہ جنگی کے دوران، کنفیڈریٹ ساؤتھ نے ریاستہائے متحدہ سے علیحدگی اختیار کر لی اور غلامی کو برقرار رکھنے کے لیے لڑا، جسے باقی ملک نے ختم کر دیا تھا۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.