میکسیکن اہرام کا آئس مجسمہ

Jan 26, 2022

An ice mold including the acclaimed pyramid of Kukulcan in Mexico was initiated Wednesday at China's biggest ice-themed park in Harbin, capital of upper east China's Heilongjiang Province. Growing 440 square meters, the ice mold is 9.5 meters tall and 20.9 meters long and wide. In excess of 500 stone carvers worked seven days on the model, which consumed 1,100 cubic meters of ice. The first pyramid, situated in the archeological zone of Chichén Itzá in the province of Yucatán, is a token of Mayan design that began in that area in the southeast of Mexico and today entrances all of China.

ہاربن - میکسیکو میں کوکولکن کے مشہور اہرام پر مشتمل ایک برف کے مجسمے کا بدھ کو شمال مشرقی چین کے صوبہ ہیلونگ جیانگ کے دارالحکومت ہاربن میں چین کے سب سے بڑے آئس تھیم والے پارک میں افتتاح کیا گیا۔

440 مربع میٹر تک پھیلا ہوا برف کا مجسمہ 9.5 میٹر لمبا اور لمبائی اور چوڑائی 20.9 میٹر ہے۔ 500 سے زیادہ مجسمہ سازوں نے ایک ہفتے میں اس مجسمے پر کام کیا، جس نے 1,100 کیوبک میٹر برف کھائی۔

اصل اہرام، جو یوکاٹن کی ریاست میں چیچن اٹزا کے آثار قدیمہ کے علاقے میں واقع ہے، مایا فن تعمیر کا ایک نشان ہے جو میکسیکو کے جنوب مشرق میں اس مقام سے شروع ہوا اور آج پورے چین کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔

حقیقت میں، چیچن اٹزا اہرام کو 14 سال مکمل ہونے کا جشن منایا گیا جب اسے جدید دنیا کے سات عجائبات میں سے ایک کے طور پر تسلیم کیا گیا، اور اسے 1998 سے عالمی ثقافتی ورثہ کا درجہ دیا گیا ہے۔

ہاربن میں 23 ویں برف اور برفانی دنیا کا افتتاح ان تقریبات کے سلسلے کا حصہ ہے جو چین اور میکسیکو کے درمیان سفارتی تعلقات کے قیام کی 50 ویں سالگرہ کے موقع پر ہے۔

ہاربن کے ڈپٹی میئر چینگ ژیاؤمنگ نے افتتاحی تقریب میں ویڈیو لنک کے ذریعے کہا کہ شہر میکسیکو کے مختلف علاقوں کے ساتھ مختلف پہلوؤں میں تعاون کرنے کے لیے اس موقع سے فائدہ اٹھانے کے لیے تیار ہے۔

چین میں میکسیکو کے سفیر جیسس سیڈ نے ویڈیو لنک کے ذریعے کہا کہ افتتاح دونوں ممالک کے عوام اور حکومتوں کے درمیان دوستی اور تعاون کو ظاہر کرتا ہے جو کہ متواتر تبادلوں سے مزید قریب تر ہو جائے گا۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.