پاکستانی خواتین روزانہ گوگل سے کون سے دلچسپ سوالات پوچھتی ہیں؟

Feb 6, 2022

Ladies depend profoundly on Google in their day-to-day routines since Google is the solution to each scrutinization nowadays. You can ask Google anything with only one voice, which is ordinarily finished by ladies. Late reports have uncovered what questions Pakistani ladies ask Google in their regular routines.
As per reports, in the year 2021, around 20 million ladies between the ages of 15 and 34 utilized Google. As per reports, the inquiries posed by these ladies from Google were seen requesting excellence tips, weight reduction tips, and new cooking plans.

خواتین اپنی روزمرہ کی زندگی میں گوگل پر بہت زیادہ انحصار کرتی ہیں کیونکہ گوگل ان دنوں ہر سوال کا جواب ہے۔ آپ گوگل سے صرف ایک آواز میں کچھ بھی پوچھ سکتے ہیں، جو عام طور پر خواتین کرتی ہیں۔ حالیہ رپورٹس نے انکشاف کیا ہے کہ پاکستانی خواتین اپنی روزمرہ کی زندگی میں گوگل سے کیا سوالات کرتی ہیں۔
رپورٹس کے مطابق سال 2021 میں 15 سے 34 سال کی عمر کی تقریباً 20 ملین خواتین نے گوگل کا استعمال کیا۔ رپورٹس کے مطابق گوگل کی جانب سے ان خواتین سے پوچھے گئے سوالات میں بیوٹی ٹپس، وزن کم کرنے کے ٹوٹکے اور کھانا پکانے کی نئی ترکیبیں پوچھتے ہوئے دیکھا گیا۔

وزن کم کرنے کے طریقے:
رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ 24 سال سے زائد عمر کی خواتین گوگل سے اپنے بڑھتے ہوئے وزن کے بارے میں سوالات کرتی رہتی ہیں اور وہ ورزش اور وزن کم کرنے والی غذا کے بارے میں بھی پوچھتی ہیں۔

خوبصورتی کے راز:
اس کے علاوہ 25 سال سے کم عمر کی خواتین گوگل سے ان چیزوں کے بارے میں پوچھتی رہتی ہیں جو ان کی خوبصورتی کو بڑھاتی ہیں۔

ڈپریشن دور کرنے کے طریقے:
دوسری جانب سال 2021 جو کہ کورونا کی وجہ سے مشکل سال ثابت ہوا ہے، بہت سے لوگوں کو ڈپریشن کا شکار کر دیا ہے جو موت کا باعث بن سکتا ہے۔ لیکن اس دوران، 30 اور اس سے زیادہ عمر کی خواتین ڈپریشن کے علاج کے لیے گوگل پر مختلف طریقے تلاش کر رہی ہیں۔

بالوں کو گھنا کرنے کے طریقے:
عورت چاہے کتنی ہی عمر کی ہو، اس کے بال اس کی خوبصورتی میں اضافہ کرتے ہیں۔ پچھلے سال، ہر عمر کی لڑکیوں اور خواتین نے اپنے بالوں کی صحت کے راز کے لیے گوگل سے مدد طلب کی۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.