پرسنالٹی ٹیسٹ: آپ کی اسٹینڈنگ پوزیشن ان شخصیت کی خصوصیات کو ظاہر کرتی ہے۔

Jul 12, 2022

Do you remain with your legs lined up with one another? Or on the other hand, are the legs somewhat unique? Or on the other hand, were the legs crossed? Or then again one leg forward?
We should figure out what your standing position says regarding your character and the individuals you know! Do you remain with your legs lined up with one another? Or on the other hand, are the legs somewhat unique? Or on the other hand, were the legs crossed? Or on the other hand a foot ahead? It will astonish you that the manner in which we stand can reflect how we think and feel. We consider four exemplary approaches to representing all kinds of people to figure out what your standing position says regarding you.

اسٹینڈنگ پوزیشن پرسنلٹی ٹیسٹ
کیا آپ اپنی ٹانگوں کے ساتھ ایک دوسرے کے متوازی کھڑے ہیں؟ یا ٹانگیں تھوڑی الگ ہیں؟ یا ٹانگیں کراس کر دی گئیں؟ یا ایک ٹانگ آگے؟
آئیے معلوم کرتے ہیں کہ آپ کے کھڑے ہونے کی پوزیشن آپ کی شخصیت اور آپ کے جاننے والے لوگوں کے بارے میں کیا کہتی ہے!
کیا آپ اپنی ٹانگوں کے ساتھ ایک دوسرے کے متوازی کھڑے ہیں؟ یا ٹانگیں تھوڑی الگ ہیں؟ یا ٹانگیں کراس کر دی گئیں؟ یا ایک فٹ آگے؟ یہ آپ کو حیران کر دے گا کہ جس طرح سے ہم کھڑے ہیں وہ اس بات کی عکاسی کر سکتا ہے کہ ہم کیسے سوچتے اور محسوس کرتے ہیں۔ ہم مردوں اور عورتوں دونوں کے لیے کھڑے ہونے کے چار کلاسک طریقوں پر غور کرتے ہیں تاکہ یہ دریافت کیا جا سکے کہ آپ کے کھڑے ہونے کی پوزیشن آپ کے بارے میں کیا کہتی ہے۔

اسٹینڈنگ پوزیشن پرسنالٹی #1: متوازی ٹانگیں
  اگر آپ ایک دوسرے کے متوازی ٹانگوں کے ساتھ کھڑے ہیں، تو آپ کی شخصیت تابعداری یا اتھارٹی کے احترام کی عکاسی کرتی ہے۔ لوگوں سے بات کرتے ہوئے آپ بہت غالب فرد نہیں ہیں۔ آپ زیادہ متفق اور اچھے سننے والے ہوتے ہیں۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ گفتگو کرتے وقت آپ کے پاس علم یا اعتماد کی کمی ہے۔ آپ یقیناً اپنی بات چیت میں تدبر اور معروضیت رکھتے ہیں۔ ایک دوسرے کے متوازی ٹانگوں کے ساتھ کھڑے ہونے سے بھی اپنے آپ کو پرسکون کرنے میں مدد ملتی ہے جب آپ بہت زیادہ پرجوش، خوفزدہ، گھبراہٹ وغیرہ محسوس کر رہے ہوں۔

ایک دوسرے کے متوازی ٹانگوں کے ساتھ کھڑے لوگ بھی کسی موضوع پر غیر جانبدارانہ موقف رکھتے ہوئے پائے جاتے ہیں۔ وہ کسی بات چیت میں حصہ لیں گے تاہم وہ زیر بحث موضوع میں کوئی مضبوط جذبات یا شمولیت کا ارادہ نہیں رکھتے۔ عام طور پر، خواتین کو ایک دوسرے کے متوازی ٹانگوں کے ساتھ کھڑے دیکھا جاتا ہے جب وہ اپنی خواتین ہم منصبوں سے بات کرتے ہیں یا جب وہ تاریخ کو آگے بڑھانے میں دلچسپی نہیں رکھتے ہیں۔

اسٹینڈنگ پوزیشن پرسنالٹی #2: ٹانگیں قدرے الگ
اگر آپ ٹانگوں سے تھوڑا سا الگ ہو کر کھڑے ہوتے ہیں، تو آپ کی شخصیت بااختیار اور کمانڈنگ ہونے کی طرف مائل ہونے کی عکاسی کرتی ہے۔ آپ پر اعتماد اور ثابت قدمی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔ آپ اس انداز میں کھڑے ہیں جس سے لگتا ہے کہ ایک بڑی جگہ لینے کی کوشش کر رہے ہیں۔ آپ بھیڑ کے درمیان اپنی موجودگی کا احساس دلانے سے نہیں ڈرتے۔ آپ اپنے دماغ کو اعتماد کے ساتھ بولتے ہیں اور اپنی بنیاد پر بھی کھڑے ہوتے ہیں۔

ٹانگوں سے تھوڑا سا فاصلہ رکھ کر کھڑے لوگ بھی بات چیت کے انداز میں کافی غالب پائے جاتے ہیں۔ اس کھڑے ہونے کی پوزیشن کو ایک طاقتور پوزیشن سمجھا جاتا ہے۔ عام طور پر مردوں میں عام طور پر پایا جاتا ہے، اگرچہ عورتیں بھی طاقت اور غلبہ کا اشارہ دینے کے لیے اس طرح کھڑی ہوتی ہیں۔

اسٹینڈنگ پوزیشن پرسنالٹی #3: ایک ٹانگ آگے
اگر آپ ایک ٹانگ آگے کر کے کھڑے ہوتے ہیں تو آپ کی شخصیت آپ کے ساتھ ساتھ آپ کے ماحول کے ساتھ سکون اور اطمینان کی عکاسی کرتی ہے۔ آپ کے پاس بہت آرام دہ اور پرسکون ماحول ہے۔ آپ اپنے باطن کے ساتھ صف بندی میں رہ رہے ہیں۔ آپ موجودہ لمحے میں رہتے ہیں۔ آپ اپنی آستین پر دل پہنتے ہیں۔ آپ کھل کر اپنے جذبات اور جذبات کا اظہار کرتے ہیں۔ آپ اپنی بات چیت میں ایماندار ہوں گے۔ آپ اسے سیدھا رکھیں گے اور جو آپ کے ذہن میں ہے اس کا اظہار کریں گے۔

ایک ٹانگ آگے کے ساتھ کھڑے لوگ عام طور پر دلچسپی یا کشش کا اشارہ دیتے ہیں۔ ایک گروپ سیٹنگ میں، ایک شخص اپنے پیروں کو اس شخص کی طرف اشارہ کرتا ہے جو سب سے زیادہ دلچسپ یا اپنی طرف متوجہ ہوتا ہے۔ تاہم، کسی خاص ترتیب میں عدم دلچسپی یا وہاں سے نکلنے کی خواہش کی صورت میں، زیادہ تر ممکنہ طور پر کوئی ایک ٹانگ آگے رکھے گا جس کے پاؤں قریب ترین باہر نکلنے کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔

اسٹینڈنگ پوزیشن پرسنالٹی #4: ٹانگیں کراس کی گئیں۔
اگر آپ ٹانگیں کراس کر کے کھڑے ہیں، تو آپ کی شخصیت اس بات کی عکاسی کرتی ہے کہ آپ بھیڑ میں رہنے سے زیادہ اپنی کمپنی سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ آپ اپنے جذبات اور احساسات کے دفاعی یا حفاظتی ہو سکتے ہیں۔ بعض اوقات، آپ کو بعض حالات یا گفتگو میں اعتماد کی کمی بھی ہو سکتی ہے۔ آپ کبھی کبھی بہت مطیع بھی ہو سکتے ہیں۔ آپ کو اجنبیوں کے ساتھ گھل مل جانے میں جلدی نہیں ہے۔ آپ اپنے گروپ میں آنے والے نئے لوگوں کی موجودگی میں اپنی ٹانگیں عبور کر لیں گے۔ لفٹ میں، جب اجنبی لفٹ میں داخل ہوتے ہیں تو آپ غالباً اپنے آپ کو ٹخنوں سے ٹانگوں کو عبور کرتے ہوئے پائیں گے۔ یہ ضروری نہیں کہ گھبراہٹ ہو بلکہ نئے تجربات کے لیے بند ہونے سے زیادہ ہو۔

ٹخنوں پر ٹانگوں کے ساتھ کھڑے لوگ عام طور پر کھلنے میں سست ہوتے ہیں۔ وہ خاص طور پر اجنبیوں یا نئے لوگوں کی موجودگی میں بہت محفوظ ہیں۔ تاہم، اگر وہ اپنی ٹانگوں کو عبور کرتے ہیں لیکن بازوؤں کو کراس کیے بغیر مسکرا رہے ہیں، تو وہ آرام دہ ہیں اور رہنا پسند کریں گے لیکن ساتھ ہی ساتھ دفاعی بھی ہیں یا اپنے ذہن میں صورتحال کا جائزہ لے رہے ہیں۔ اس طرح کی مثالیں پہلی بار ملنے والے جوڑوں کے درمیان پائی جاتی ہیں۔ بعض صورتوں میں، کوئی شخص اپنی ٹانگیں عبور کرتے ہوئے دیوار یا کسی چیز سے ٹیک لگاتے ہوئے بھی پایا جاتا ہے، اس کا عام طور پر یہ کہنا ہوتا ہے کہ "ہم جو بات کر رہے ہیں اس میں مجھے بہت دلچسپی ہے اور میں زیادہ دیر ٹھہرنا چاہوں گا۔" اگرچہ ذہن میں رہے، کہ اگر کوئی اپنی ٹانگوں اور بازوؤں دونوں کو پار کرتا ہے، تو امکان ہے کہ وہ بات چیت یا صورت حال کے بارے میں زیادہ مثبت محسوس نہیں کر رہے ہوں گے اور چھوڑنا چاہیں گے۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.