میں گوگل ایڈسینس کے ساتھ آن لائن پیسے کیسے کما سکتا ہوں؟

Nov 27, 2022


گوگل ایڈسینس ایک ایسا پروگرام ہے جو ناشرین کو اپنی ویب سائٹس پر ٹارگٹڈ اشتہارات لگانے اور دیکھنے والوں کے اشتہارات پر کلک کرنے پر پیسہ کمانے کی اجازت دیتا ہے۔ پروگرام میں شامل ہونے کے لیے مفت اور ترتیب دینے میں آسان ہے۔ گوگل ایڈسینس کسی ویب سائٹ یا بلاگ کو منیٹائز کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہو سکتا ہے، اور تھوڑی سی کوشش کے ساتھ، معقول آمدنی پیدا کر سکتا ہے۔
AdSense
 کے ساتھ کامیاب ہونے کے لیے، آپ کے پاس ایک ویب سائٹ یا بلاگ ہونا ضروری ہے جس پر اچھی ٹریفک ہو۔ آپ کے پاس جتنی زیادہ ٹریفک ہوگی، آپ کو اتنے ہی زیادہ کلکس ملیں گے، اور آپ اتنی ہی زیادہ رقم کما سکتے ہیں۔ آپ کو اپنی اشتھاراتی جگہوں کا انتخاب بھی احتیاط سے کرنے کی ضرورت ہے تاکہ وہ موثر ہوں اور صارف کے تجربے سے محروم نہ ہوں۔

AdSense
 ادائیگی کا سائیکل ماہانہ ہے۔ آپ ایک مہینے کے دوران تخمینی آمدنی حاصل کرتے ہیں، اور پھر اگلے مہینے کے شروع میں، آپ کی کمائیوں کو حتمی شکل دی جاتی ہے اور آپ کے ادائیگیوں کے صفحہ پر آپ کے بیلنس میں پوسٹ کر دی جاتی ہے۔

ایڈسینس اکاؤنٹ کے لیے اپلائی کیسے کریں، آپ کو کیا چاہیے؟
گوگل اس بارے میں بہت خاص ہے کہ وہ اپنے اشتہاری نیٹ ورک میں کس کی اجازت دیتے ہیں۔ وہ ویب سائٹس کے معیار کو بلند رکھنا اور اپنے اشتہاری نیٹ ورک کی سالمیت کو برقرار رکھنا چاہتے ہیں۔

آپ کو Google پروگرام کی پالیسیوں کی تعمیل کرنے کی ضرورت ہے، لیکن ہم آپ کی قبولیت کو یقینی بنانے کے لیے چند اضافی تقاضوں کی بھی تجویز کرتے ہیں۔ اس میں کم از کم 30 صفحات پر مشتمل منفرد مواد والی ویب سائٹ شامل ہے، جو تین ماہ پرانی ہے اور کچھ ٹریفک پیدا کرتی ہے۔ آپ کی ویب سائٹ جتنی زیادہ ٹریفک پیدا کرے گی، آپ کی کمائی کی صلاحیت اتنی ہی بہتر اور زیادہ ہوگی۔

منظوری حاصل کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟
عام طور پر، پبلشرز کو 24-48 گھنٹوں کے اندر قبول کر لیا جاتا ہے، لیکن منظوری حاصل کرنے میں 1-2 ہفتے تک کا وقت لگ سکتا ہے۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.