ایلین یا جوہری پگھلاؤ، لیب کے بچے 2023 کے لیے بابا وانگا کی خوفناک پیشین گوئیاں

Dec 9, 2022

ایلین یا جوہری پگھلاؤ، لیب کے بچے
2023 کے لیے بابا وانگا کی خوفناک پیشین گوئیاں
baba-vangas-predictions-for-2023
بلغاریہ کے صوفیانہ بابا وانگا کو حالیہ تاریخ کے کچھ انتہائی خوفناک واقعات کی پیشین گوئی کرنے کے لیے جانی جاتی تھیں ، جن میں 9/11 کے حملے اور کرسک آبدوز کا سانحہ شامل ہے۔ درحقیقت اس نابینا کاہن نے اپنی موت کی پیشین گوئی بھی کر دی ہے۔ اور اب، اس کی موت کے 26 سال بعد، ونجیلیا پانڈےوا گشترووا کی 2023 کے لیے پیشین گوئیاں سامنے آئی ہیں، جو کہ خوفناک ہیں، کم از کم کہنا۔

بابا وانگا نے اگلے 12 مہینوں کے لیے تاریک اور تباہ شدہ مستقبل کی پیش گوئی کی ہے۔ خوفناک پیشین گوئیوں میں زمین کے مدار میں تبدیلی بھی شامل ہے، جو دنیا میں جوہری پگھلاؤ(نیوکلیئر ملٹ  داؤن) کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔ بابا وانگا کی 2023 کی پیشین گوئی میں کچھ عجیب و غریب سائنسی ایجادات بھی شامل ہیں، جن میں سے ایک لیبارٹری بچوں کا پیدائش ہے۔

اس کے علاوہ، نابینا بابا وانگا نے 2023 کے لیے کچھ  پیشین گوئیاں بھی کیں، جن میں ایک ایلین حملہ اور شمسی سونامی(سولر سونامی) بھی شامل ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق اس کی پیشین گوئیوں میں یہ بھی شامل ہے کہ والدین لیبز میں بنائے گئے بچوں کی جلد کی رنگت اور دیگر جسمانی خصوصیات کا فیصلہ کر سکیں گے۔ اگر یہ سچ نکلا تو انسانوں کی طرف سے بچے کی پیدائش کا روایتی طریقہ مکمل طور پر ختم ہو سکتا ہے۔

ایک اور خوفناک پیشین گوئی جو بابا وانگا نے 1993 میں کی تھی وہ یہ تھی کہ یو ایس ایس آر 21ویں صدی کی پہلی سہ ماہی میں دوبارہ زندہ ہو جائے گا، جو ہمیں گواہی دینے کے لیے مزید تین سال دیتا ہے کہ آیا یہ سچ ثابت ہوتی ہے۔ تاہم، موجودہ جغرافیائی سیاسی صورت حال جس میں یوکرین میں روس کی جنگ تقریباً غیر چیلنج کے طور پر، کسی نہ کسی شکل میں، سوویت یونین کی بحالی کو ایک ممکنہ منظر بناتی ہے۔

Post a Comment

© Urdu Thoughts.