ہارپی ایگل اتنا بڑا ہے کہ یہ لباس میں انسان جیسا لگتا ہے۔

Dec 18, 2022


ہم جانتے ہیں کہ بڑے پرندے لاکھوں سالوں سے زمین پر موجود ہیں کیونکہ ہمیں فوسل ملے ہیں اور پرانی کتابوں میں ان کے بارے میں پڑھا گیا ہے۔ لیکن جو بات زیادہ تر لوگ نہیں جانتے وہ یہ ہے کہ ہمارے ارد گرد اب بھی بڑی انواع موجود ہیں جو زندہ ہیں۔ ہارپی ایگل اس کی بہترین مثال ہے۔
ہارپی-ایگل-اتنا-بڑا-ہے-کہ-یہ-لباس-میں-انسان-جیسا-لگتا-ہے۔
بہت سے آن لائن صارفین اس بڑے پرندے کی تصویر دیکھ کر حیران رہ گئے اور محسوس کیا کہ اسے یا تو ڈیجیٹل طور پر ہیرا پھیری کی گئی ہے یا کسی شخص نے جانور کے بھیس میں۔ ہزاروں لوگ یہ جان کر حیران رہ گئے کہ ہارپی ایگل موجود ہے۔

پرندوں کی سب سے بڑی نسلوں میں سے ایک زندہ، بہت سے نمونے ایک بالغ انسان کے سائز کے تھے۔ اس کا وزن 4-20 پاؤنڈ ہے اور اس کے پروں کا پھیلاؤ 6.5 فٹ ہے (مادہ نر کے وزن سے دوگنا ہو جاتی ہے)۔ اس کے پنجے 5 انچ تک بڑھ سکتے ہیں جو کہ انسانی ہاتھ سے بھی بڑے ہیں۔

یہ وسطی امریکہ، کولمبیا، وینزویلا، پیرو، برازیل، پیراگوئے اور شمالی ارجنٹائن میں بارش کے جنگلات میں رہتا ہے۔ گوشت خور ہارپی ایگل اپنے وزن کا 70 فیصد اٹھا سکتا ہے۔ وہ کاہلیوں، کوٹیوں اور بندروں کا شکار کرتے ہیں۔

ہارپی ایگل ایک مہلک شکاری ہے کیونکہ یہ اپنے سائز سے دوگنا جانوروں کا شکار کرتا ہے اور اس کے بہت بڑے، تیز پنجے ہوتے ہیں۔

ایک محفوظ نسل ہونے کے باوجود، شکاری ان پرندوں کو اپنے پروں کے لیے شکار کرتے ہیں، جس سے انہیں معدوم ہونے کا خطرہ لاحق ہے۔

ہارپی ایگل بہت زیادہ شکار کرتا ہے، لہذا ہوشیار رہو۔

ہارپی ایگل زندہ پرندوں کی سب سے بڑی نسلوں میں سے ایک ہے۔
اس کا وزن 4-20 پاؤنڈ ہے اور اس کے پروں کا پھیلاؤ 6.5 فٹ ہے (مادہ نر کے وزن سے دوگنا ہو جاتی ہے)۔
اس کے پنجے 5 انچ تک بڑھ سکتے ہیں جو کہ انسانی ہاتھ سے بھی بڑے ہیں۔


Post a Comment

© Urdu Thoughts.